Advice og Copenhagen Capacity vinder hovedprisen ved City Nation Place Awards

Kampagnen, ’There is more to our happiness’, har vundet i kategorien ‘Place Brand of the Year – Sponsored by The New York Times’.

Kampagnen, ’There is more to our happiness’, udviklet af Advice for Copenhagen Capacity, har sat København på verdenskortet inden for destinationsbranding. Og kampagnen har nu også vundet den prestigefyldt pris ‘Place Brand of the Year’.

Målsætningen for Copenhagen Capacity er at få virksomheder og arbejdskraft verden over til at etablere sig i København.

Med kampagnekonceptet får velkendte værdier såsom ’happiness’ og ’quality of life’ nyt liv og kobles til den mindre kendte fortælling om Greater Copenhagen som et attraktivt sted at lave forretning og karriere. Et andet fundament for kampagnen er en datadrevet platform, der giver Copenhagen Capacity mulighed for løbende at opnå ny viden om de globale målgrupper og deres adfærd.

Via kampagne-indsatser fordelt på en række forskellige brancher har Copenhagen Capacity nået +36 mio eksponenter i målgruppen, og den første brancheindsats har allerede resulteret i bl.a. over 20 besatte jobs i Greater Copenhagen. Imens, har 9 virksomheder planlagt besøg i København, og én virksomhed har etableret sig.

Advice har udviklet koncept og kampagneplatform i tæt samarbejde med Copenhagen Capacity.

Du kan læse mere om prisuddelingen her. Eller få et indblik i kampagnen her.