Advice og Sundhedsstyrelsen vinder bronze til Danish Digital Award 2018

Med kampagnen ‘But Why?‘ har Advice og Sundhedsstyrelsen vundet bronze i kategorien PR til Danish Digital Award 2018.

Kampagnen er lavet for Sundhedsstyrelsen, i samarbejde med Vizeum, the Woerks og Martin Høgsted.

Danish Digital Juryen skriver:
“Årets PR-bronze går til en stærk kampagnestrategi med gode målgruppeindsigter, som trods emnet på fin vis undgik at blive ung-med-de-unge, men i stedet formåede at kommunikere i øjenhøjde. Advice og Sundhedsstyrelsen har givet masser af skyts og argumenter for ikke at ryge, der er startet nye samtaler i et fortærsket emne og pressen er blevet revitaliseret til at tage debatten op igen. Juryen hylder resultaterne og kampagnens mod til at holde afsenderen skjult – og kommunikationen ren. Tillykke!”

Tak til både Sundhedsstyrelsen og teamet på kampagnen for et godt samarbejde og et fantastisk resultat på kampagnen.

Se case her.