Advice opgraderer med ny kreativ ledelse 

Advices kreative team har været i en rivende udvikling de seneste år. Teamet består i dag af 25 konceptudviklere, designere og filmfolk – og ambitionerne rækker længere endnu.

Advice styrker nu sin kreative ledelse. Jeppe Nis Jensen fortsætter som Creative Director med et overordnet ansvar for teamet, mens Peter Thielst, Signe Zacher Carlsen og netop ansatte Mark Mikael Müller får titlen Chief Creative. De tre skal, udover at skabe stærke løsninger for kunderne, sætte endnu mere fart og retning på teamet igennem talentudvikling og et styrket fokus på kreativ strategi og indsigtsarbejde.

”Vores kunders publikum bliver konstant sværere at fange, og som bureau bliver vi naturligvis vurderet på, hvor skarpe og relevante vores kreative løsninger er. Det kræver, at vi som integreret hus er kalibreret rigtigt og altid kan stille med det bedste hold i forhold til hinanden og vores kunder”, siger Creative Director Jeppe Nis Jensen.                                                                 

Den seneste tilføjelse til teamet, Mark Mikael Müller, vender tilbage til Advice efter halvandet år som Creative Director på Very Patchwork. Han har tidligere arbejdet som Director for Social & Digital Activation i Advice. Men i sin nye rolle i Advice skal Mark blandt andet bidrage med sine erfaringer inden for udvikling af content-koncepter og digital aktivering. Og han glæder sig til at komme i gang: 

”Det er virkelig en stor fornøjelse at vende tilbage til det, som jeg mener er Danmarks vigtigste og vildeste bureau. Advice har både hjerne og hjerte på rette sted og den her nye udvikling lover rigtig godt for fremtiden. Jeg træder ind i en nærmest skræddersyet stilling og glæder mig til – sammen med hele holdet – at gøre bureauet endnu mere synligt og relevant”, siger Mark.

En sidste, men meget væsentlig del af den nye kreative ledelse er Anders Lunde Røge, som startede som Head of Film Production i Advice i november. Anders står i spidsen for en filmafdeling, der både kan producere content-koncepter og eksekvere de mere produktionstunge reklamefilm.