Det store purpose findes naturligt i opgaverne for det offentlige

Selvom vores største vækst ligger på kommercielle kunder, så luner vi os ved, at Advice er Danmarks største leverandør af kommunikationsydelser til den offentlige sektor.

Når Sundhedsstyrelsen skal få unge til at lade være med at begynde at ryge, når det nye forældreintra skal bygges, når Digitaliseringsstyrelsen tester det nye NemId på brugerne, eller når det skal være lettere at starte virksomhed i Danmark, så har Advice været inde over opgaven. Advice ligger sig dermed i toppen af bureauerne, når det kommer til opgaver for det offentlige. Det skriver Bureaubiz.

“Alle taler i disse år om at identificere brandets store purpose, og i det offentlige marked falder det ofte ret naturligt, fordi opgaverne jo i bund og grund handler om, hvordan vi lever og agerer i den forbundne tidsalder. På den måde er det stærkt motiverende for vores medarbejdere, at de kan være med til at flytte noget på den store klinge – og faktisk er den offentlige sektor ret modig kreativt. Det viser vores egen prishøst herhjemme og den seneste løveuddeling i Cannes med stor tydelighed,” siger Director og Partner, Birte Darting.

Birte Darting er ansvarlig for Advices offentlige kampagner, og hun melder om hård konkurrence og mange forandringer på området.

”De kortvarige kampagner med enkelte bursts er også ved at være fortid hos de offentlige kunder. Mange har etableret super velfungerende digitale kommunikationsfunktioner, og deres behov har ændret sig i samme takt. I dag handler vores rådgivning rigtig meget om kreativ udvikling af langtidsholdbare koncepter og kanalstrategier, som kan give værdi i kundernes egen eksekvering, så de får maksimalt udbytte af deres ofte begrænsede budgetter.”

36% af Advices omsætning var i 2017 til den offentlige sektor.

Læs mere på Bureaubiz.

Kontakt Birte Darting for at høre mere.