Digital kreativitet blomstrer i Advice

Advice har ansat Jacob Hvam og Nadim Habib – og tilføjer dermed internationale og kreative ambitioner til sin indsats på det digitale område.

Advice har som en del af bureauets kreative og digitale fokus ansat to nye digitale profiler med international erfaring.

Jacob Hvam er tiltrådt som ny UX Director og kommer med en solid erfaring inden for digital forretningsudvikling, strategi og experience design. Senest har han været Digital Director i DIS/PLAY, hvor han har været strategisk rådgiver og ansvarlig for den digitale udvikling på kunder som Knauf, ECCO og Dansk Supermarked.

I Advice får Jacob ansvaret for udvikling af bureauets ydelser indenfor UX – med fokus på servicedesign, nye teknologier og digitale forretningskoncepter.

JacobNadim

Med det ny samarbejde suppleres forsommerens ansættelse af Nadim Habib. Nadim Habib har de sidste 15 år været designsansvarlig på en række bureauer i Tyskland – senest som Creative Director hos Jung von Matt/ Spree og UX-lead hos Aperto Move.

Partner og Director Jesper Nørding Pedersen siger om ansættelserne:

”Advices øgede digitale og kommercielle fokus er de seneste år begyndt at vise sig i de opgaver, vi løser for kunderne. Med de seneste års opbygning af en kreativt stærk kompetence inden for UX, servicedesign og digitale løsninger, leverer vi i høj grad inden for e-commerce, digitale services og kreative digitale kampagnekoncepter,” siger Jesper N. Pedersen, der er Director og Partner i Advice, og fortsætter:

”Vi kan se, at der fortsat er en solid efterspørgsel på vores UX- og designteam som virksomhedens digitale innovationspartner. Det styrker vi markant med Jacob og Nadim, der begge tilfører international erfaring og stærke kreative ambitioner for vores team”.

Advice har 120 medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og digital udvikling. Bureauets digitale kunder tæller blandt andet Ørsted, Novozymes, Zoologisk Have, Mærsk Line, FN, Dansk Arbejdsgiverforening, Arbejdstilsynet og Borger.dk.