digital transformation vol. 6

Sponsoreret indhold, native og marketingafdelingens nye kanalvalg

Gl. Kongevej 3E
1610 København V

19/09/2018
8.00-10.30 (Oplæg starter 8.30)

Skriv dig op her

Styrk dit brands troværdighed med sponsoreret indhold

Pladserne til morgenseminaret er fyldt op. Skriv dig på venteliste ovenfor, så får du besked, så snart der bliver en ledig plads. Vi sender dig også oplæggene på din e-mail efterfølgende.

Mens nyhedsmedierne stadig kæmper med at finde guldet i den digitale transformation, har der for brand- og marketingfolk åbnet sig en helt ny spilleplade af kanaler, der tidligere var ejet og drevet 100% af publicister. Podcasts, blogs, digitale tv-stationer og natives har givet helt nye muligheder for betalt indhold til stor glæde for landets marketingafdelinger – og til mindst lige så stor frustration for mange af landets nyhedsredaktioner.

Onsdag d. 19. september kan du lære at navigere i de mange kanalmuligheder og møde nogle af de bedste i branchen, når det kommer til sponsoreret indhold. En række talks med de bedste cases og en afsluttende paneldebat er afsæt for at få defineret de vigtigste do’s and don’ts, når du planlægger din næste content marketing-strategi. Det er til morgenseminar hos Advice på Gammel Kongevej 3E, og der er et begrænset antal pladser, så meld dig til i dag.

Du deltager, fordi: Du har ansvaret for marketing, forretningsudvikling, salg, digital, brand, customer experience eller kommunikation i en større virksomhed eller organisation. Seminaret er gratis, hvis du møder op (ellers betaler du 500 kr. i no show fee).

Vi gør, hvad vi kan for at sikre pladser til alle interesserede, men vi forbeholder os retten til at reservere pladserne til kunder og andre med relation til huset.

Har du spørgsmål til arrangementet, kan du kontakte eventkoordinator Kristina Kehlet via kristina.k@adviceas.dk.

Vi glæder os til at se dig.