Digital Transformation

Balancen mellem menneske og maskine på kundens rejse

Pumpehuset
Studiestræde 52
1554 København V

08/06/2017
8.30 - 10.00

Tilmeld dig her

Hvad kommer AI, chatbots og stemmesearch til at betyde for kundeoplevelsen? Og hvad er kunderne egentligt parate til? Har man brug for at tale med et irrationelt menneske, når man kan tale med en rationel robot? Og hvordan skal digital/marketingansvarlige og andre med ansvar for den kommercielle udvikling medvirke til at skabe den rette balance?

Det er nogle af de spørgsmål, vi diskuterer ved vores DIGITAL TRANSFORMATION-morgenseminar den 8. juni kl. 08.30-10.00.

Du møder:

Nana Bule

Nana Bule

CMO & CCO, Microsoft Danmark
Nana fortæller om Microsofts studie af danske virksomheders digitale parathed. Hun giver sit bud på, hvordan de nye teknologier kommer til at påvirke kundeoplevelsen, samt hvor langt man kan trække digitaliseringen.
Mød Nana på LinkedIn

 

Ole Madsen

Ole Madsen

SVP Communication & Business Development, Spar Nord
Ole fortæller om Spar Nords nye forretningsstrategi “Den personlige bank i en digital verden” og arbejde med at balancere mennesker og maskiner i den virkelighed kunden møder. Derudover vil Ole dele sine erfaringer med arbejdet med start-up communities bl.a. gennem hackathons.

Mød Ole på LinkedIn

 

15_0304_Advice_Ralf10071

Ralf Lodberg

CCO & Partner, Advice A/S

Ralf sætter scenen og faciliterer en diskussion mellem Nana Bule, Ole Madsen og deltagerne.

Mød Ralf på LinkedIn

 

 

Du deltager fordi du:
Har ansvaret for marketing, forretningsudvikling, salg, digital, brand, customer experience eller kommunikation i en større virksomhed.
Seminaret er gratis hvis du møder op (ellers betaler du 500 kr. i no-show fee)

Se hele programmet og tilmeld dig her