Social Media Week hos Advice

Livestreaming på Advice' facebook-side

27/02/2017
Kl 8.30 - 12.30

Den 27. februar deltager Advice i Social Media Week. Vi er vært for fire oplæg omkring kommunikationstrends for 2017, brandstrategier på sociale medier, bagsiden af social media og algoritmers indflydelse på nutidens og fremtidens valgkampe.

Da der næsten ikke er flere billetter tilbage til oplæggene, har vi valgt at livestreame dem på vores Facebookside, så du ikke går glip af ét eneste klogt ord.

Program

8.30 – 8.40 Velkommen m. kaffe og croissanter

8.40 – 9.30 Timme Bisgaard Munk fra K-forum: Megatrends i profession, samfund og kommunikation 2017

9.30 – 9.40 Kort pause

9.40 – 10.30 Rune Dalgaard: Brandstrategier på SoMe – når alt hvad du gør og siger tæller

10.30 – 10.40 Kort pause

10.40 – 11.30 Rikke Østergaard: Bagsiden af social media

11.30 – 11.40 Kort pause

11.40 – 12.30 Martin Vith Ankerstjerne og Troels Beck: Er algoritmer vejen til vælgerne?

12.30 – Farvel og på gensyn

I pauserne sørger vi at fylde op med frisk kaffe, te, sodvand, frugt, nødder, slik og chokolade

Speakers

15_0909_Rune_Dalgaard3373Rune Dalgaard, Advice A/S
Når Rune ikke er ude hos kunderne, leder han til daglig Advices team af brand- og marketingrådgivere. Han bruges ofte som foredragsholder, som ekspert i medierne og som censor på flere danske universiteter.Han har de sidste 10 år arbejdet indgående med udvikling af brands, kernefortællinger, integreret kommunikation, kunderejser og kundeoplevelser for en lang række danske og internationale virksomheder og organisationer. Til Social Media Week hos Advice kommer Rune til at tale brandstrategier på sociale medier.

 

 

15_0909_Rikke_Ostergaard3656Rikke Østergaard, Advice A/S
Rikke er Head of Social i Advice og rådgiver store som små virksomheder og organisationer om strategi på sociale medier på kampagnebasis og i det lange træk. Hun er uddannet cand.soc. fra Copenhagen Business School og har tidligere arbejdet som Head of Social hos bureauet BABY. Til Social Media Week kommer Rikke til at agere vært samt fortælle om bagsiden ved social media.

 

 

 

 

medarbejderfotos__0002_martin_vithMartin Vith Ankerstjerne, Advice A/S
Martin er Public Affairs Director i Advice. Han rådgiver en række af Advices store internationale og nationale kunder om alt fra analyse over strategi til implementering. Han har en dyb public affairs faglighed og strategisk indsigt. Han evner at formidle og styre en krise og har en særdeles skarp pen.
Martin kommer til at tale om algoritmernes indflydelse på nutidens og fremtidens valgkampe.

 

 

 

 

1da6600Troels Beck, Advice A/S
Troels er Director i Data & Insights-afdelingen i Advice. Han sætter en ære i at tænke strategisk marketing og organisationsretning samtidig med at levere velfunderede segment- og målgruppeanalyser. Troels har arbejdet med stort set alle dataens aspekter: marked og forbruger research, medie og reklame research, kvantitativ og kvalitativ research, strategisk medieplanlægning samt projektstyring. Troels kommer til at supplere Martins oplæg om nutidens og fremtidens valgkampe med sin indgående viden om data og analyse.

 

 

 

Skærmbillede 2017-02-20 kl. 16.55.28Timme Bisgaard Munk, K-forum
Timme er chefredaktør hos K-forum og har en Ph.d. i sociale medier fra Københavns Universitet. Han har igennem flere år undervist på KU og CBS samt arbejdet som projektleder hos Advice A/S. skyder dagen i gang med fremtidens kommunikationstrends.