Consultant
+45 25 57 21 54

Charlotte er skarpest, når hun bygger bro mellem analyse- og designprocesser. Både når det gælder digitale såvel som fysiske services og produkter. Hun har nemlig et særligt fokus på at skabe indsigt i brugernes, ofte latente, behov. Charlottes interesse for Design Thinking gør, at hun ofte går og grubler over brugervenlighed og teknologi-ske muligheder i byrummet.

I advice rådgiver Charlotte i business model innovation og organisationsstrukturer, der fostrer innovation. Hun er særligt optaget af, hvordan kombinationen af data kan gøre organisationer mere kundevendte. Charlotte er fascineret af ”the Internet of Things” – og har en særlig interesse for opsamling af data undervejs i hele kunderejsen på tværs af fysiske og digitale touch points.

Charlotte er uddannet fra Aaarhus Universitet, hvor hun har en bachelor i erhvervsøkonomi (HA.int.) og en cand.merc. i Innovation Management. Hun har også læst et semester på San Diego State University i Californien. Hendes akademiske bagage rummer derfor kompetencer inden for både kvalitative og kvantitative metoder.

Bonusinfo: Charlotte er vokset op på landet i det vilde vest (Varde-egnen). Engang gik hun på dyrskue med sine præmiefår og brugte resten af sin fritid på gymnastik. I dag er kæledyrene skiftet ud med hip-hop og krea-projekter. Charlotte er vild med retroguld, dykning, back-packing og koncertoplevelser.