Senior Advisor
+45 28 24 35 16

Lasse kombinerer ”hård” dataanalyse og ”blød” strategisk rådgivning. På den hårde side har han bred erfaring med, hvordan de rigtige tal kan sætte en agenda og skabe ny viden om effektiv kommunikation. På den bløde side har han strategisk erfaring med at prioritere analytiske indsigter og omsætte abstrakte tal til rådgivning og konkret handling. 

Lasse har tidligere arbejdet for Infomedia, Klima- og Energiministeriet, Mandag Morgen, Politiken og Ritzau. I 2017 vandt Lasse prisen som årets internationale talent inden for kommunikationsmåling ”Young Professional of the Year” ved den internationale brancheforening for kommunikationsmåling, AMEC.
  
Lasse er cand.scient.pol fra Københavns Universitet med speciale i politisk kommunikation og kvantitative metoder.

Bonusinfo: Lasse har en nærmest autistisk evne til at huske sangtekster. Han husker alt, fra gamle Giro 413 sange og 90’er boyband floskler, til Bob Dylans lange sange på 13 vers. Men for Guds skyld: Don’t get him started.