Senior Advisor
+45 25 57 21 42

Marie leverer det analytiske grundlag, når kommunikationsindsatser skal udvikles eller optimeres. Gennem både etnografiske, kvalitative og kvantitative metoder kommer hun under huden på målgruppen og rådgiver om, hvordan koncepter kan tilpasses, så de skaber den ønskede effekt.

Hun bygger sin rådgivning på 10 års erfaring med adfærdsændrende indsatser. – Og på egen grundforskning i, hvordan socio-kognitiv målgruppeanalyse aktivt kan integreres i den kreative konceptudvikling. Hun er også en stærk projektleder og navigerer teams med både analytiske, strategiske og kreative kræfter sikkert i mål.

Marie er cand. mag. i medievidenskab og har tidligere arbejdet med analyser af tv-koncepter og seersegmenter i DR Medieforskning.

Bonusinfo: Marie er en habil traktorfører. Og så er hun medforfatter af bogen ‘Den Oplevede Virkelighed’ (Aalborg Universitetsforlag, 2010), hvor den socio-kognitive grundforskning omsættes til en praksisguide.