Chief Creative
+45 26 79 33 12

Signe skaber kreative idéer med et stærkt strategisk fundament. Hun elsker at omdanne komplekse problemstillinger og umulige opgaver til engagerende historier. Hun mener, at god kommunikation i princippet altid er til for modtagerens skyld – man skal derfor finde den krog, hvor man gør sin målgruppe en tjeneste. Hun har arbejdet dedikeret med massekommunikation, dialogdisciplinen og digital kommunikation og bevæger sig derfor frit mellem platforme og kanaler.

Signe har 17 års brancheerfaring som tekstforfatter og konceptudvikler. Hun har bl.a. stået bag en række prisvindende kampagner for Forsvaret. I 2015 vandt hun en løve i Cannes for kampagnen ”The last letter” og hun blev samme år tildelt branchens ”Ole Stig lommer-legat” for projektet ”Demokratisk Reklame”.

Bonusinfo: Signes yndlingsroman er noget så old school som Dantes Guddommelige Komedie, der meget passende forener hendes passion for litteratur med hendes begejstring for Italien.