case-image-hero

  • Kreativt koncept
  • Visuel identitet
  • Digital platform
  • Nurture flows
  • Content strategy
  • SoMe indhold

Happy people = happy business

At bo og arbejde i et andet land er en stor beslutning – ofte taget baseret på økonomiske facts og muligheden for at realisere personlige ambitioner. Byen København er i intens konkurrence med ikoniske byer som London og Amsterdam, som er kendt som karriere-metropoler.

Copenhagen Capacity ønskede at positionere København som en attraktiv by at bo og arbejde i over for udenlandske talenter, start-ups og investorer. Samtidig skulle de helt rette mennesker til jobbet findes.

Vi udviklede et kreativt koncept, der koblede de gængse billeder af den danske lykke (ladcykler, wienerbrød, hygge osv.) til den anden side af vores lykke – nemlig evnen til at arbejde effektivt under optimale rammer af ansvar, tillid og fleksibilitet. Konceptet blev understøttet af en avanceret og intelligent digital platform, som gjorde det muligt at skabe, aktivere og målrette relevant indhold mod de helt rette tilflyttere og investorer.

case-image-logo
case-image-webpresentation A
case-image-webpresentation
case-image-proces
case-image-presentation B