Udvidelse af markedspotentiale

​Det har mange fordele at arbejde efter standarder: det udvider virksomhedernes markedsadgang, øger deres effektivitet og er i sidste ende godt for samfundet som helhed. Derfor ønskede Dansk Standard, at flere små og mellemstore virksomheder fik øjnene op for fordelene ved at arbejde med standardisering.

Men hvordan forklarer man værdien af at arbejde med standarder? Hvad er en standard i det hele taget for noget? Og hvordan kan Dansk Standard hjælpe virksomheden i gang?

​Dansk Standard engagerede Advice til, i et tæt samarbejde, at bistå med at skabe de nødvendige indsigter SMV’ernes behov, kortlægge deres kunderejse i mødet med standardiseringer, udvikle ny overordnet brandposition og visuel identitet for Dansk Standard og endelig skærpe de grundlæggende salgsmaterialer som fx profilbrochure, produktark, mv.

​​Indsatsen resulterede i nye dybe indsigter i SMV’ernes ønsker og behov, en styrket position i markedet for Dansk Standard, og en mere skarp og effektiv salgsplatform, som Dansk Standard nu anvender til at udbrede viden om og brugen af standarder blandt SMV’erne.

  • Kunde: ​Dansk Standard
  • Vi har stået for: ​Kortlægge kunderejse, revidere kernefortælling, udvikle brandplatform, udarbejde visuel identitet, designe profilbrochure, udvikle og producere produktark og salgsmaterialer.

Mockup-brochure
ppt_desktop_3

Kontakt

Espen Højlund
CEO & Partner
+45 25 57 21 09
espen@adviceas.dk
Mikkel Bechshøft
Chief Advisor
+45 25 57 21 69
mikkel.b@adviceas.dk
Sune Holm Thøgersen
Chief Advisor
+45 25 57 21 76
sune.t@adviceas.dk