case-image-hero

  • Surveys og målgruppeanalyser
  • Koncept og kanalstrategi
  • Content hub på alle landesites
  • Film
  • SoMe/PR-strategi
  • “Test din IT-sikkerhed”-tool

Don’t do online what you wouldn’t do in real life

Det digitale landskab er i dag præget af IT-kriminalitet. Et øjebliks uforsigtighed online kan hurtigt betyde, at man som virksomhed eller privatperson giver kriminelle frit spil. Danske Bank ønsker at tage et bredere ansvar ud over sin egen risikohåndtering og medvirke til, at kunderne færdes mere frit og sikkert på nettet.

Advice har udviklet kampagneindsatsen for Danske Bank baseret på en indsigt om, at mange opfører sig anderledes uforsigtigt på nettet, end de ville gøre i den fysiske virkelighed, hvor de naturligt navigerer uden om potentielle risici. Kampagnen er udrullet både internt og markedsrettet i Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Målet er at få genaktiveret brugerens naturlige skepsis og sunde fornuft – også på nettet.

case-image-169 B
case-image-169 B Copy
case-image-169 B Copy 2
save
Resultat
Resultat_2
case-image-buttom