Game_Webcase header

  • Brand platform
  • Kreativt koncept
  • Brand arkitektur
  • Visuel identitet
  • Website
  • Social media kampagne

We love asphalt

GAME er en af de sejeste non-profit organisationer i Danmark. Siden 2002 har GAME arbejdet for at udbrede gadeidræt blandt børn og unge i hele landet. Det gavner de børn, der ikke har ressourcer eller lyst til at gå til mere etableret klubsport.

GAME havde brug for at “claime” sit “territorium” stærkere. Med mange nye aktiviteter og koncepter havde organisationen samtidig brug for at etablere en stærk fælles platform at vokse videre fra – også til udlandet. Sammen med organisationen og udvalgte frivillige udviklede Advice et nyt brand under manifestet “We love asphalt”. Gennem autentiske billeder af frivillige og ikonografien i fodaftrykket hyldes kærligheden til byen og asfalten. Alt samles i en differentierende platform og visuel og eksekveres igennem et nyt website, social media platform og kreativt marketingkoncept.

Game_Webcase kopi
Game_Webcase kopi2
Game_Webcase kopi3
Game_case2