Lederne – datadrevet interesseorganisation

Ledernes medlemmer bruger primært lederne.dk til at finde svar på spørgsmål om alt fra ansættelsesvilkår og lønforhold til barsel og dagpenge. Lederne har data om deres medlemmers arbejdssituation, så samarbejdet med Advice tog afsæt i ønsket om at kunne levere relevant indhold på det rigtige sted og tidspunkt til medlemmerne.

Resultat: Det nye lederne.dk giver medlemmer direkte adgang til situationsbaseret indhold tilpasset lige præcis den arbejdssituation, den enkelte står i. I et tæt og agilt samarbejde med Lederne konceptualiserede, designede og udviklede Advice og Eksponent en ny digital platform, hvor data om brugeren er byggestenene til en relevant og prioriteret brugerflade.

Lederne kan med den nye Sitecore-platform profilere sig med en sammenhængende digital tilstedeværelse og interagere intelligent med medlemmerne, som nu oplever at blive mødt med relevant indhold i alle touchpoints. Det giver Lederne en unik mulighed for at knytte data fra markedsføring, CRM og website sammen til en integreret brugerrejse. Samtidig fik både hovedsitet Lederne.dk og kursussitet Lederkompetence.dk et ambitiøst visuelt redesign.

“Vi har været meget skarpe på projektstrategien og KPIerne igennem hele forløbet. Det har givet os et godt afsæt for at kunne styre projektet og løbende prioritere – og hele tiden have brugernes ærinder for øje,” afslutter kommunikationschef Pia Funch Braskhøj.

  • Leverance: responsive websites og selvbetjeningsunivers
  • Kunde: Lederne
  • Vi har stået for: koncept, design og udvikling

1
2
3
4
5

"Det nye Lederne.dk forener medlemmernes behov og forretningens strategi. Vi har sat brugervenligheden i højsædet, og jeg er sikker på, at den nye hjemmeside vil skabe øget værdi, bedre service og endnu højere medlemstilfredshed, siger direktør i Lederne Torkild Justesen."

7
6

Kontakt

Jesper N. Pedersen
Executive Director & Partner
+45 30 25 20 93
jesper.p@adviceas.dk

Lederne havde et stærkt ønske om at øge sammenhængen i brugeroplevelsen samt styrke brugervenligheden på web- og subsites og i selvbetjeningsuniverset. Derfor ligger der et grundig undersøgelses- og analysearbejde til grund for løsningen. Efterhånden som brugerbehovene blev identificeret har Lederne, på baggrund af rådgivningen fra Advice, prioriteret indholdet ud fra brugerbehovene og har over hele linjen tilgodeset brugerne, fulgt op af ambitiøse KPI’er for brugertilfredshed og konverteringer.

Løsningen er en udviklet i Sitecore af Eksponent.