Randers er bedre end sit rygte og vil på landkortet

​Randers’ historiske- og stærke industri-identitet har længe været erstattet af negative associationer, og kommunen har derfor haft et ønske om, at få Randers på landkortet igen med et nyt og stærkt brand. Gennem involvering og aktivering af borgere og kerneaktører i Randers igangsatte Advice en brandingindsats, hvor randrusianerne fik mulighed for at sætte ord på byens identitet med afsæt i spørgsmålet ’Randerledes?’ – Ordet er dit. 

Med over 700 input fra randrusianere og med 150 deltagere på udviklingscamps har en co-creation-proces lagt grundstenene for udviklingen af Randers’ nye brandplatform og marketingsstrategi.

  • Leverance: ​Involveringskampagne som forløber til Brandudvikling gennem en brandstrategi, co-creation proces, udvikling af brandplatform og marketingstrategi
  • Kunde: ​Randers Kommune
  • Vi har stået for: ​Koncept, design af materialer og kampagnesites, Facebook (content og annoncering), netværksindsats, udviklingscamps, co-creation facilitering

Randerledes_ordet_er_dit
Randerledes_ordet_er_dit_2

Kontakt

Rune Dalgaard
Director, Branding
+45 25 57 21 03
rune.d@adviceas.dk
Mikkel Bechshøft
Chief Advisor
+45 25 57 21 69
mikkel.b@adviceas.dk