Ny identitet får uddannelse med på beatet

​Advice har udviklet visuel identitet og udfoldet i design til website, intranet og analoge materialer lige fra visitkort og autosignaturer til brevpapir til plakater. Det responsive website giver de studerende mulighed for at profilere sig selv og deres værker. Websitet kan fodres med indhold fra såvel sociale medier som YouTube og SoundCloud i samspil med RMC’s nye intranet, hvor de studerende har adgang til at redigere i deres profil, og hvor dialog og videndeling er mulig.

  • Leverance: Ny website og visuel identitet
  • Kunde: Rytmisk Musikkonservatorium
  • Vi har stået for: visuel identitet, koncept og informationsarkitektur

Skærmbillede 2016-04-14 kl. 10.15.44
RMC_logo_Pos
Skærmbillede 2016-04-14 kl. 10.16.05
RMC_V3_k3_0001_Forside_v2

Kontakt

Jesper N. Pedersen
Director & Partner
+45 30 25 20 93
jesper.p@adviceas.dk