ZOO_Webcase_Skabelon_2017_04

  • Brandnarrativ
  • Brandplatform
  • Visuel identitet
  • Kreative koncepter for aktiviteter i Haven

En opdagelseshave

Med en ny, ambitiøs vision for Zoologisk Have vil en ny ledelse transformere den gamle have og skabe oplevelser i international klasse. Målet er at skabe vækst, tiltrække flere gæster og give flere lyst til at besøge Haven igen og igen.

Advice er valgt som leadbureau i hele transformationen og har skabt et nyt brandnarrativ, brandplatform og identitet, som nu er i fuld gang med at blive omsat til konkrete aktiviteter, udstillinger, skiltning og wayfinding, kampagner,   madkoncepter, digitale løsninger og program for årskortholdere.

ZOO_Webcase_Skabelon_2017_04-kopi
ZOO_Webcase_Skabelon_2017_04-kopi 4
ZOO_Webcase_Skabelon_2017_04-kopi 2
ZOO_Webcase_Skabelon_2017_04-kopi 3