Kommercielt UX-talent

Får du lyst til at optimere hvert et flow, du møder i digitale touchpoints og kunderejser? Har du talent for at udforme UX-koncepter, der skaber konverteringer? Nørder du selv med lidt frontend-kode? Så er du måske vores nye UX’er.

Advice A/S er et af Danmarks største bureauer, og vi har fuldt tryk på vores digitale løsninger for både kommercielle og offentlige kunder. Fælles for vores kunder er, at de har ambitiøse mål om at skabe resultater gennem digital forretningsudvikling og overbevisende kundeoplevelser.

Vi har brug for dig, som placerer din profil og passion midt imellem growth hacker og informationsarkitekt. Vi kalder det en kommerciel UX’er. Dit mål er at skabe højt performende digitale koncepter – og det er helt naturligt for dig at optimere konverteringen i løsningerne ud fra indsigter og data. Du kan konkretisere konceptidéer og udfolde dem i konsekvente og brugervenlige oplevelser, som driver brugeren frem mod sit (eller forretningens) mål.

Du vil arbejde for kunder som fx Danfoss, ZOO, IKEA, Det Kongelige Teater, nogle af Danmarks største finansielle virksomheder og offentlige kunder med kampagneindsatser.

Som vores nye UX-talent er du med til at skabe sikre resultater.

Dine opgaver omfatter

  • Optimering af brugervenlighed og konverteringsrater som resultat af UX-research
  • Leadgenering, udarbejdelse og eventuel opsætning af kampagnesider i samarbejde med marketing-teamet
  • UX-leverancer til andre digitale løsninger fra apps, responsive sites til selvbetjeningsløsninger og chatbots – fx informationsarkitektur, flows, wireframes og interaktionsdesign
  • Udarbejdelse af taksonomier og metadata
  • Sparring på fx SEO, tracking eller platformsvalg
  • Prototyper til tilbud og leverancer
  • Dokumentation og specifikation til overlevering
  • Kvalitetssikring af brugervenlighed og eventuelle tilgængelighedskrav
  • At indgå i agile processer og designsprints i tæt samarbejde med kunder og kolleger
  • Planlægning, afholdelse og afrapportering af co-creation og brugerinvolvering
  • Samarbejde med UX Lead, designer, frontend-udvikler og dialogarkitekt.

Vi leder efter dig

Advices nye UX’er er dig, der har:

    • Et growth hacking-mindset, så du konstant søger og ser muligheder for at forbedre brugeroplevelser på tværs af platforme
    • Udpræget nysgerrighed over for nye tendenser og teknologier
    • Sans for detaljen i udtænkning, udvikling og dokumentation af flows, struktur og sidetyper
    • Erfaring med værktøjer til skitsering og prototyping som fx Axure eller Sketch
    • Erfaring med optimerings- og analyseværktøjer som Optimize, Hotjar, Google Analytics, Autopilot, Unbounce eller lignende.
    • Erfaring med email-platforme og brugerflows – og du arbejder gerne hands-on med software som Mailchimp, Campaign Monitor, Sendgrid eller lign.
    • Interesse i forskellige CMS systemer og platforme
    • 1-3 års erfaring med forskellige typer UX-løsninger – gerne fra bureau
    • En videregående uddannelse fra fx ITU, KEA eller et tilsvarende solidt ux- og designfagligt framework at stå på.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med 120 specialister i hele huset, der fagligt beriger dig med snitflader til fx marketing, branding, public relations, public affairs, data og analyse. Vi har en uformel kultur og bor på Gammel Kongevej i dejlige lokaler, hvor du dagligt møder en bred vifte af kunder, samarbejdspartnere og kolleger i branchen. Og så lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø med omsorgsfulde kolleger, effektive interne processer og fokus på udvikling og læring.

Læs mere her på siden.

Ansøgningsfrist

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har den rigtige kandidat. Send din ansøgning, CV og evt. eksempler på dine bedste resultater til job@adviceas.dk med emnefeltet ”UX-talent.”

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Director Birgitte Raben.

Ansøgningsfrist: 30. januar 2018.