
Digital Transformation no. 9
Morgenseminar: Think and work like a startup
Hvordan sprinter du dig til bedre og mere aktuelt content? Hvordan hjælper du organisationen med at fokusere, selvom dine mål og output er moving target. Hvordan arbejder du med dit brand, dine digitale platforme og forretning i en verden, der forandrer sig med ekstrem hast? Og hvordan giver du dig selv nogle benspænd, som tvinger et nyt mindset frem.
Det undersøgte vi til vores morgenseminar på Advice.
Du mødte:
Mads Cramer, Global Head of Brand, Content & Design, Saxo Bank
Mads fortalte om bankens arbejde med at udvikle et agilt marketing setup og de fordele og faldgruber, der opstår når man sprinter sig til hurtigere og bedre skalerede løsninger.
Mød Mads på Linkedin
Ulrich Irgens, Senior Director/Head of Human Health at Novozymes
Hvordan det er at starte en helt ny forretningsenhed op for en stor virksomhed som Novozymes. Ulrich kom ind på, hvordan man sikrer sig en startup mentalitet, og hvilke fordele/ulemper det giver at være en del af “big corp”. Herunder, hvilke overvejelser der er gjort set ud fra et branding synspunkt.
Mød Ulrich på Linkedin
Flemming Laugesen, CTO, Lunar Way
Lunar Way er en af de hurtigst voksende fintech virksomheder i Norden. Flemming fortalte om Lunar Ways rejse fra startup til modnet dynamisk organisation. Hvordan arbejder man, når agilitet er bygget helt ind i forretningsmodellen? Hvordan håndterer man som tech-virksomhed et evigt moving taget. Og hvordan bevarer man en agil kultur, mens man vokser og professionaliserer?
Mød Flemming på LinkedIn
Ralf Lodberg, CCO & Partner, Advice
Ralf satte scenen og faciliterede en paneldebat mellem Mads, Ulrich, Flemming og deltagerne.
Mød Ralf på LinkedIn