Morgenseminar: Influencers 2020
Influencers fyldte rigtig meget i sidste års mediebillede. Det var året, hvor vi kunne læse om falske følgere, tandblegning og hvor stamcelledonation nåede nye højder.
Det er et emne, som polariserer – et emne som danskerne i stigende grad elsker at hade, men samtidig elsker at følge. Faktisk så meget, at hver 3. dansker følger mindst 1 influencer.
Men hvordan hænger det sammen? Har influencers effekt som kommunikationsredskab? Hvilke faldgruber er der, når man vælger at co-brande sig op af en influencer? Og er influencer marketing (fortsat) relevant i 2020?
Det kan du være med til at undersøge til vores næste A Bigger Context morgenseminar på Advice. Her dykker vi ned i en stor ny undersøgelse, hvor vi har spurgt danskerne om deres tillid til influencers, og hvordan de påvirker deres holdninger og forbrug.
Du møder
Anne Rygaard, Specialkonsulent, Sundhedsstyrelsen,
& Charlotte Martens, Chief Creative Strategist, Advice
Anne og Charlotte fortæller om at arbejde med influencers i forbindelse med adfærdsændrende kampagner.
Mød Anne og Charlotte på LinkedIn
Maria Rasmussen, Director of PR & Influencer Relations, Advice
Maria dykker ned i influencer-branchen anno 2020, branchens udvikling og seneste års konsekvenser.
Mød Maria på LinkedIn
Lise Vejnø, Advisor i PR & Influencer Relations,
& Lasse Skjoldan, Senior Advisor i Data & Insight, Advice
Med afsæt i en helt ny dansk undersøgelser kaster Lise og Lasse lys på danskernes holdning til influencers troværdighed, og hvordan virksomheder og organisationer med fordel arbejder med influencers.
Program
08.00-08.30 Check-in og morgenmad
08.30-08.50 Influencers anno 2020 v/ Maria Rasmussen
08.50-09.15 Dugfrisk måling: Influencers, troværdighed og effekt v/ Lise Vejnø & Lasse Skjoldan
09.15-09.35 Case: Influencers i brug v/Anne Rygaard & Charlotte Martens
09.35-10.00 Spørgsmål og debat