Spring til indhold

Webinar: Få vigtig kundeindsigt ved at koble forretnings- og marketingdata

Er afholdt

Start: 22/06/2022 - kl. 13:00

Slut: 22/06/2022 - kl. 13:45

Hvor: Online, Via Zoom, Du får link ved tilmelding
Tilmeld

Data er rygraden i enhver målrettet kommunikationsindsats. Hvem skal der kommunikeres til? Hvordan skal budskaberne pakkes ind og leveres? Hvilke kanaler skal der kommunikeres på?

For langt de fleste er der intet nyt i dette, men alligevel ser vi gang på gang virksomheder og organisationer, der ikke udnytter potentialet i deres data.

Oftest skyldes det, at data bor i både tekniske og organisatoriske siloer.

Det er tilfældet, når marketingafdelingen arbejder med marketingdata og salgsafdelingen med salgsdata, mens organisationen ikke råder over en platform til at sammenkøre data fra de forskellige systemer og derefter aktivere det intelligent. Heldigvis findes der konkrete løsninger på dette.

Kom med på vores webinar og find ud af:

  • Hvordan I nedbryder siloerne
  • Hvordan I bruger data til at forstå og definere segmenter samt kortlægge kunderejser
  • Hvordan I finder skjulte mønstre i jeres målgruppers adfærd
  • Hvordan I arbejder med langsigtet kundelivstidsværdi i stedet for kortsigtet konvertering.
  • Hvordan I oversætter indsigt til aktivering

Webinaret er for dig, der arbejder med kommunikation, marketing eller salg på et strategisk eller organisatorisk niveau og gerne vil blive endnu bedre til at sætte data i spil samt skabe bæredygtige og langtidsholdbare marketingindsatser.

Du møder:
Niels Tybjerg, Head of Martech, Advice
Jon Lund Elbek, Senior Advisor, Advice