
Webinar: Fra gisninger til handling
Du er sikkert blevet bombarderet med gode råd og gisninger om, hvad coronakrisen betyder for fremtiden. Men nu er tiden inde til at få lidt tal og eksempler på bordet. Det vil vi forsøge at give dig, når vi i samarbejde med Dansk Annoncørforening afholder vores næste A Bigger Context webinar, den 16. juni kl. 10.00-11.00. Du kan bl.a. høre om:
- Hvad ved vi indtil videre om ændringerne af danskernes forbrugsmønstre?
- Hvem skal vi lære fra, når vi gerne vil gøre det så godt som muligt i “the new abnormal”?
- Hvad er på spil, hvis vi gør det forkert?
Download vores Crisis Consumer Trends analyse
Indtil vi ses kan du blive lidt klogere på, hvad krisen har haft af betydning for din målgruppe og deres forbrugsmønstre i vores pulsmåling af danskerne forbrugsvaner. Læs om de 6 tendenser vi har fundet her: HENT ANALYSEN.
Du møder
Ralf Lodberg, CCO & Partner
Ralf sætter scenen og perspektiverer hvilke tendenser, krisen er med til at accelerere, og hvordan forbrugeradfærden kan læses i et krise-historisk lys.
Lasse Skjoldan, Senior Advisor
Lasse bringer os up to date med forbrugertrends. Hvordan har coronakrisen ændret os? Hvad ved vi indtil videre? Hvad ved vi ikke noget om endnu?
Maria Rasmussen, PR Director
Maria giver nogle konkrete eksempler på virksomheder og brands, som er lykkedes eller mislykkedes med at kommunikere til deres målgruppe under krisen.
Program
10.00-10.15 Velkomst: Hvad er på spil? v/Ralf Lodberg
10.15-10.25 Data: Hvad ved vi, og hvad ved vi ikke endnu? v/ Lasse Skjoldan
10.25-10.45 Cases: Hvad har fungeret, og hvad har ikke? v/Maria Rasmussen
10.45-11.00 Spørgsmål og debat