Spring til indhold

Webinar: Fra gisninger til handling

Er afholdt

Start: 16/06/2020 - kl. 10:00

Slut: 16/06/2020 - kl. 11:00

Hvor: Digitalt, via zoom, link ved tilmelding
Tilmeld

Du er sikkert blevet bombarderet med gode råd og gisninger om, hvad coronakrisen betyder for fremtiden. Men nu er tiden inde til at få lidt tal og eksempler på bordet. Det vil vi forsøge at give dig, når vi i samarbejde med Dansk Annoncørforening afholder vores næste A Bigger Context webinar, den 16. juni kl. 10.00-11.00. Du kan bl.a. høre om:

  • Hvad ved vi indtil videre om ændringerne af danskernes forbrugsmønstre?
  • Hvem skal vi lære fra, når vi gerne vil gøre det så godt som muligt i “the new abnormal”?
  • Hvad er på spil, hvis vi gør det forkert?

Download vores Crisis Consumer Trends analyse

Indtil vi ses kan du blive lidt klogere på, hvad krisen har haft af betydning for din målgruppe og deres forbrugsmønstre i vores pulsmåling af danskerne forbrugsvaner. Læs om de 6 tendenser vi har fundet her: HENT ANALYSEN.

Du møder

Ralf Lodberg, CCO & Partner
Ralf sætter scenen og perspektiverer hvilke tendenser, krisen er med til at accelerere, og hvordan forbrugeradfærden kan læses i et krise-historisk lys.

Mød Ralf på LinkedIn

Lasse Skjoldan, Senior Advisor
Lasse bringer os up to date med forbrugertrends. Hvordan har coronakrisen ændret os? Hvad ved vi indtil videre? Hvad ved vi ikke noget om endnu?

Mød Lasse på LinkedIn

Maria Rasmussen, PR Director
Maria giver nogle konkrete eksempler på virksomheder og brands, som er lykkedes eller mislykkedes med at kommunikere til deres målgruppe under krisen.

Mød Maria på LinkedIn

Program

10.00-10.15 Velkomst: Hvad er på spil? v/Ralf Lodberg

10.15-10.25 Data: Hvad ved vi, og hvad ved vi ikke endnu? v/ Lasse Skjoldan

10.25-10.45 Cases: Hvad har fungeret, og hvad har ikke? v/Maria Rasmussen

10.45-11.00 Spørgsmål og debat