Spring til indhold

Webinar: Sådan holder du dit intranet i form

Start: 30/09/2021 - kl. 10:00

Slut: 30/09/2021 - kl. 10:45

Hvor: Online, via Zoom, Du får link til ved tilmelding
Tilmeld

Hvordan får du ryddet op i 5.000 siders intranetindhold uden nogen ressourcer? Hvordan omformer du en navigation baseret på organisatoriske tilhørsforhold til en løsning baseret på medarbejdernes behov? Og hvordan afdækker du overhovedet dine medarbejdernes behov før og efter lanceringen af et nyt intranet?

For to år siden var Danske Banks globale intranet i virkelig dårlig form. Den tekniske platform var ved at miste pusten, designet stak i alle retninger og 80% af indholdet var forældet eller ejerløst. Tiden var kommet til at starte forfra og finde den rigtige balance mellem medarbejdernes behov, bæredygtige tekniske løsninger og forretningsmæssige krav. En flad tematisk navigation, et radikalt redesign og automatisk targetering baseret på medarbejdernes profil og egne ønsker blev nogle af grundelementerne i at få intranettet tilbage i topform.

Mads Vibe fra Danske Bank og Nicolai Knudsen fra Advice tager dig med bag facaden, og deler ud af deres erfaringer med ledelse af en brugercentreret udviklingsproces. Du lærer blandt andet at identificere de vigtigste brugerbehov, skabe et brugervenligt interaktions- og formidlingskoncept og involvere indholdsredaktører fra start til slut. Hør også hvordan teamet i dag arbejder med løbende at opdatere og videreudvikle platformen til at imødekomme nye behov og ændringerne i den digitale arbejdsplads.

Du møder

Mads Vibe, Product Owner, Internal Communications, Danske Bank
Mød Mads på LinkedIn

Nicolai Knudsen, Senior UX Advisor, Advice
Mød Nicolai på LinkedIn