Spring til indhold

Head of Marketing

I Advice søger vi en dygtig og ambitiøs kollega, der skal stå for at videreudvikle og eksekvere vores egne marketingindsatser. I takt med at vi vokser og skruer op – både for vores branding og vores taktiske databaserede marketing, får du ansvaret for at styrke og professionalisere vores tilgang og eksekvering. Du skal kunne arbejde selvstændigt, iværksætte initiativer og følge dem til dørs – selvfølgelig med opbakning fra mere end 100 dygtige kolleger, der arbejder med kommunikation, branding og digital udvikling for nogle af de bedste og mest spændende danske og internationale kunder.

Kvalifikationer:

  • Du har mere end 5 års erfaring fra en marketingfunktion enten på kunde- eller bureausiden
  • Du har arbejdet både strategisk og hands-on med udvikling og implementering af brand- og marketingindsatser. Fra tilrettelæggelse af kampagner, konceptualisering, planlægning og afvikling af events og opsætning af automatiserede indsatser
  • Du har indsigt i og erfaring med B2B-målgrupper og beslutningstagere
  • Du forstår og kan arbejde med databaseret og automatiseret marketing
  • Du kan planlægge og uddvikle content, der rammer på tværs af kunderejsen – fra awareness til kvalificeret leadgenerering
  • Du er selvstændig og får ting til at ske, og du kan lede et team af kolleger og holde snor i freelancere og underleverandører
  • Du har forståelse for processer og leverancer på et stort bureau og kan motivere konsulentkolleger til at bidrage, når der skal udvikles koncepter, cases og indhold

Du får til opgave at:

  • Udvikle og drive Advices eget brand og positionering i løbende indsatser struktureret om en løbede marketingplan, som du ejer og leder
  • Udvikle og skabe indhold, der understøtter til vores indholdstemaer omkring fx bæredygtighed
  • Sørge for at vores egne kanaler er opdaterede med relevant indhold – det gælder vores hjemmeside og sociale kanaler
  • Du skal udvikle og implementere taktiske og leadgenererende indsatser og sikre, at vi rammer nuværende og eksisterende kunder præcist og relevant gennem hele kunderejsen
  • Sikre at vi er indstillet til de rigtige awards herhjemme og internationalt med vores bedste cases
  • Hjælpe med at skabe events, webinarer mm. af høj kvalitet og relevans

Om os

Vi tilbyder en af Danmarks mest interessante arbejdspladser (hvis vi selv skal sige det) i et professionelt og veldrevet bureau, der forstår at balancere en kreativ, innovativ kultur med højt resultatfokus. Desuden evner vi at balancere en travl hverdag med hensynet til familie og fritid. Vi arbejder med alle typer af kunder; fra internationale koncerner til danske virksomheder, interesseorganisationer, faglige organisationer, NGO’er, offentlige organisationer og alt derimellem. Altid med fokus på bæredygtighed, den store sammenhæng og det kreative output.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med 120 specialister i branding, marketing, kommunikation, PR, PA, digitale platforme, analyse og koncepter. Vi har en uformel kultur og bor på Gammel Kongevej i nyrenoverede lokaler, hvor du dagligt møder en masse kunder, samarbejdspartnere og kolleger i branchen. Og så lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø med dejlige kolleger, effektive interne processer og fokus på udvikling og læring.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Lyder det som noget for dig, så send et par ord og et CV til job@adviceas.dk senest den 18. april om, hvorfor netop du er det rigtige match med Advice. Har du spørgsmål inden da, så tag fat i Head of Operations Gry Kjems – mail gry.k@adviceas.dk eller på mobil 25572137. Vi forventer at afholde samtaler i ugerne 16 og 17 og forventer ansættelsesstart 1. juni 2022. Vi glæder os til at høre fra dig.