Spring til indhold

Forbrugertendenser under coronakrisen

Har vores forbrugsvaner ændret sig under krisen? Det har vi spurgt danskerne om.

Vi håber, at det går godt på din side af skærmen!

Vores hverdag har ændret sig meget i løbet af de sidste par måneder. Det er en usikker tid, og det påvirker os alle sammen på den ene eller anden måde.

Du er måske nysgerrig på, hvad det det har af betydning for din målgruppe og deres forbrugsmønstre. Derfor giver vi her et lille bidrag i form af ny viden.

Vi er i fuld gang med en større consumer trend analyse, som dykker ned i danskernes generelle forbrugeradfærd. Grundet krisen, har vi dog valgt at lave en hurtig pulsmåling for at se, om krisen har betydning for danskerne forbrugsvaner, og om deres holdning til forbrug har ændret sig. Undersøgelsen er lavet i samarbejde med den nordiske dataleverandør Userneeds.

Vi har fundet 6 tendenser, som hver viser et skifte i vores adfærd. Du kan læse om dem i vores resumé lige nedenfor. Hvis du gerne vil tage en snak om vores undersøgelse eller har spørgsmål dertil, tager vi gerne et møde over Teams / Skype / telefon – lige hvad der passer dig.

Kontakt

CCO & Partner

Ralf Lodberg

+45 25 57 21 25

LinkedIn

Tilbage til oversigten