Spring til indhold

Dansk Fjernevarme

The Fjernvarme Feeling

National fortælling om fjernvarme

Kunde

Fremtidens grønne løsning

De fleste vil nok mene, at fortællingen om fjernvarme er langt fra vedkommende, og at et fjernvarmerør ikke ligefrem er noget, vi går og forelsker os i. Men hvad nu hvis vi rent faktisk kunne lykkes med at gøre fortællingen om et særdeles teknisk og for de fleste mennesker rimelig uinteressant produkt til noget langt mere nærværende, inkluderende og menneskeligt. Noget, der kunne røre os.

Målet var klart – at skabe en national og vedkommende fortælling om fjernvarmen, der positionerer den som fremtidens grønne løsning.

Film
Løsning

Idéen blev til ”The Fjernvarme Feeling”. Til tonerne af Lecia & Luciennes velkendte ”Rør ved mig” fik vi sat fjernvarmen ind i en ny, uventet og klædelig ramme. Filmen blev bygget på en god portion folkelighed og varme, og vi mødte danskerne i velkendte hverdagssituationer, der handlede langt mindre om produktet og langt mere om, hvad det giver os. Lyden af den gamle Melodi Grand Prix sang bidrog i den grad til en lun og hyggelig tone. Vi får nok aldrig danskerne til ligefrem at elske fjernvarme, men vi fik i hvert fald dem, der så med, til at trække på smilebåndet, synge med og mærke varmen helt ude i stuerne.

Kontakt

Strategic Director & Partner

Rune Dalgaard

+45 25 57 21 03

LinkedIn