Spring til indhold

Julemærkehjemmene

En ny start for William

Rebranding og fundraisingkampagne

Kunde

TÆNK HVIS MAN KUNNE REJSE TILBAGE I TIDEN OG FORTÆLLE SIG SELV, AT DET BLIVER BEDRE

Julemærkehjemmene har i mange år været kendt for at arbejde med overvægt, men det er kun en lille del af deres store arbejde. Som den eneste NGO i Danmark tilbyder hjemmene, at børnene kommer væk fra hverdagen og gennemgår et intensivt ophold, hvor de langsomt, men sikkert genopbygger troen på, at de er gode nok som de er. Julemærkehjemmene ønskede derfor et brand, der afspejler det langt bredere arbejde med trivsel og selvværd, som længe har været hjemmenes fokus. Denne rebranding blev lanceret i forbindelse med en fundraisingkampagne, der også fremhævede arbejdet med de udsatte børn, der kæmper med mobning, ensomhed og mistrivsel.

Kampagnefilm
Resultater

ØGET KENDSKAB OG FUNDRAISING

Kendskabet til Julemærkehjemmene steg. Ikke mindst indenfor emner som mobning og ensomhed. Samtidig med at kampagnen fundraisede over 24% mere end de foregående års kampagner. Til glæde for de udsatte børn, der har brug for en ny start.

Display

Med display formaterne skar vi mere taktisk indtil benet med fokus på et barn, der her og nu har brug for hjælp og støtte.

Kontakt

Chief Creative Strategist

Charlotte Martens

+45 25 57 21 40

LinkedIn