Knuthenborg Safaripark er i en rivende udvikling. Åbningen af Europas største elefantanlæg i løbet af sommeren 2020 og et helt nyt sats på overnatning i safaritelte i selve Parken, tæt på dyrene, er en del af en samlet udvikling af parkens kommercielle forretning.
Ambitionerne er høje og kræver, at Knuthenborg Safariparks digitale kanaler til salg af billetter og booking af overnatning og forplejning bliver optimeret, så de lever op til ambitionsniveauet. Og samtidig har Knuthenborg et ønske om at imødekomme væsentligt flere gæster fra vores nærmeste nabolande.
I den sammenhæng stod Knuthenborg med en udfordring: deres website var ikke gearet til at håndtere en sømløs oplevelse for en kunde, som gerne vil købe et årskort til familien og booke en overnatning i telt ved Abeskoven. Salg og booking skete i forskellige systemer, og den eksisterende løsning overlod det til kunden at forstå og sammensætte sin købsoplevelse selv.
Derfor ønskede Knuthenborg Safaripark en ny platform, som møder ambitionsniveauet og sikrer en god, enkel og inspirerende købsoplevelse på deres website.